Projects 2020-2021

Розвиток здоров’язбережної компетентності у сучасному світі відбувається на засадах розвитку життєвих навичок і дедалі більше набуває важливого значення в житті сучасного школяра.

У 2020-2021 навчальному році команда учнів 3-Б класу під керівництвом вчителя мистецтва Т.О.Рябець і класовода Беспалої С.В. приєдналися до проекту під назвою I’m Improving Myself з міжнародної програми e-Twinning.

«Я покращую себе» - проект, що вчить дітей життєвим навичкам , необхідним їм у повсякденному житті, вчить бути самодостатніми та розвиватися як соціальна особистість, словом, забезпечити учням впевненість у собі та їх розвитку.

Особлива увага в проекті відводилася спеціальним компетентностям, а саме санітарно-гігієнічним навичкам, раціональному харчуванню, руховій активності, загартуванню, організації режиму праці та відпочинку тощо.

Проект тривав з вересня 2020 по травень 2021 року. Довелося працювати також в умовах карантину. Ми вчилися протидіяти різним загрозам, організовуватися для вирішення нагальних проблем і робити правильні висновки. В цьому допоміг нам даний проект, який об’єднав учасників з 9-ти країн: Португалії , Турції, Румунії, України, Польщі, Італії, Болгарії, Хорватії і Греції.

В процесі роботи для опанування життєвими навичками, сприятливими для здоров’я, безпеки і соціальної інтеграції доцільним виявився компетентнісний підхід: використання інтерактивних методів, які забезпечили активну участь кожного учня; творчу співпрацю учнів між собою і з учителем; навчання на ситуаціях, наближених до реального життя; сприятливий емоційний клімат у класі; формування відчуття класу як єдиної команди тощо.

То ж всі учасники проекту отримали певну користь для свого становлення як особистості, а саме дотримання моделей поведінки, сприятливих для особистого, сімейного і суспільного здоров’я, безпеки, добробуту та сталого розвитку..

Аналітик та проектний менеджер Анжела Ніколаєнко вважає: «Ми маємо зрозуміти, що людство стало глобальним, ми всі дуже залежимо один від одного і зворотнього шляху вже немає. Це стосується і охорони здоров'я, і зміни клімату, і колективної безпеки – тобто виживання людства на планеті Земля»

То ж, з впевненістю можна сказати, що проект I’m Improving Myself став важливим компонентом життя кожного з його учасників.

Формування екологічної грамотності, як одна зі складових навчально-виховного процесу, відіграє важливу роль в сучасному житті. Екологічні ситуації, які склалися в світі, вимагають підвищити рівень освіченості школярів, дбайливого ставлення стосовно природи.

У 2020-2021 навчальному році команда учнів 3-А класу під керівництвом вчителя мистецтва Т.О.Рябець і класовода Болотцевої В.В. приєдналися до проекту під назвою Ecological Literate Kids з міжнародної програми e-Twinning.

Засновнували проект Фатьма Улудаг з Зонгулдака і Зеліха Гюнеш Демір - вчителі з Анкари, котрі вдало побудували партнерську роботу і звернули увагу на те, що найважливішим освітнім інструментом екологічної освіти є «природа» і саме людина має бути зацікавленою в збереженні її цілісності, не забуваючи про любов і дбайливе ставлення до всіх її складових компонентів .

В даному проекті були застосовані дієві інструменти, котрі допомагають формуванню ключових компетентностей учнів: розв’язування екологічних ребусів, загадок і кросвордів; робота з візуальними матеріалами (фото, мотиваторами, відеофільмами,); підготовка тематичного оформлення класу; проведення еколого-краєзнавчих екскурсій та акцій; створення екологічних стіннівок і буклетів, підготовка матеріалів на екологічну тематику; позашкільна робота (збільшення площі зелених насаджень, виготовлення годівниць та шпаківень, догляд за рослинами..); використання нових додатків, методів навчання та інструментів Web 2.0.

Також у ході проекту діти набували соціальних компетентностей, таких як співпраця, поділ та прийняття відповідальності в групі, розширення інтересів, навчання більш ефективним способам мислення і поліпшення їх навичок вирішення проблем.

На жаль, швидкі і неминучі технології та розробки приводять до погіршення нашого життєвого простору, виснаження природних ресурсів, зникнення природного балансу і видів. Працюючи над проектом ми прагнули підвищити обізнаність дітей і сімей про навколишнє середовище і забезпечити їх активну участь у вирішенні екологічних проблем . Цю мету переслідував наш проект «Діти з екологічною грамотністю» і всі його учасники заклали основу в опануванні цієї важливої теми.

DRE@M - Digitally Raising European Awareness in Media



Медіа впливають на різні сфери нашого життя і інформаційні технології є невід'ємною частиною кожної людини. Медіаграмотність - це необхідне вміння для сучасної особистості. Головною метою проекту DRE@M - це підвищити у учнів рівнень медіаграмотності, навчити їх розпізнавати фейки, відрізняти професійний матеріал від інформаційного сміття. В проекті приймають участь 6 команд із 4 країн: Турції, Італії, Польщі та України. Учасники проекту вже мали можливість спробувати зробити фейкові фото, створили лого та постери, взяли участь у голосуванні та різних опитуваннях як представники покоління Z, зустрічались онлайн з космонавтами з інших країн, учні підготували готували вебінари про особливості свого покоління, роботехніку та спільно грали в онлайн ігри. Ітвіннери запропонували своє бачення професій майбутнього і провели експеримент: протягом тижня на годину відмовились від мобільних телефонів і зайнялись іншими не менш захоплюючими справами. Всі учасники проекту мали чудову можливість перевірити і покращити свої знання англійської мови на практиці.


Проект "From Inspiration to Action"

В проекті "From Inspiration to Action" взяли участь команди з Італії, Франції, Іспанії та України. Мета проекту - засобами англійської мови обмінятись ідеями і почати діяти переконуючи інших не бути байдужими. Ітвіннери під впливом таких існуючих проблем суспільства як забруднення довкілля, пандемія коронавірусу, булінг, расизм, проявили усвідомлену готовність їм протидіяти. Вони запропонували поради як залишатися сильними під час пандемії; дослідивши промови відомих світових лідерів, написали свою власну спільну промову закликаючи боротися з расизмом; записали відео-рекомендаціїї як протидіяти булінгу; створили постери, ігри, опитування, поради, дослідили надмірне використання пластикових виробів в побуті, демонструючи свою готовність боротися із забрудненням; створили спільне лого.

from inspiration to action