Місячник безпеки життєдіяльності

В рамках проведення Місячника безпеки життєдіяльності учні 2-А класу Саєнко Роман і Походенко Максим під керівництвом асистента вчителя Фінько Світлана. Виконали роботи "Пожежна машина" і "Світлофор".

В рамках ,,Місячника безпеки життєдіяльності у закладах освіти в 2020р. в онлайн режимі” у 4-Б класі, класовод Дідевич В.І. було проведено виховний захід ”Школа світлофорних наук”. Учні повторили правила світлофора, виготовили із паперу модель світлофора. Змоделювали ситуацію на дорозі і вирішили її, за всіма правилами дорожнього руху.

В підсумку проведеного Тижня безпеки дорожнього руху асистент вчителя Нечитайло Н.О. разом з учнем Самойленко Максимом виконали тематичний малюнок на тему "Я - пішохід".

У рамках проведення Місячника безпеки життєдіяльності вчитель 1-Б класу Крижановська Ю.Б. та асистент вчителя Нечитайло Н.О. провели тиждень безпеки дорожнього руху .

Учні розмалювали тематичні малюнки "Безпека дорожнього руху",переглянули відеоурок "Абетка безпеки на дорозі тітоньки Сови" ,розглянули лепбук "Правила безпеки" та вивчили віршики про кольори світлофору.


У рамках проведення Місячника безпеки життєдіяльності для учнів 4-А класу класний керівник та асистент вчителя підготували і провели виховну годину «Їстівні та неїстівні гриби». Також діти на уроці трудового навчання виготовляли поробки, пов’язані з темою заняття.

Власюк Павлик разом асистентом вчителя Морочковською С.П. підготували роботу «Мухомор».

В рамках Місячника безпеки життєдіяльності у закладах освіти в 2020 році в он-лайн режимі у 2-А класі (класовод Халецька Л.М) було проведено виховний захід «Пожежна безпека. Причини виникнення пожежі». Діти в ігровій формі повторили правила пожежної безпеки. Виконали практичні завдання з теми: склали пазли, розмалювали тематичні малюнки, грали в ігри.

В рамках проведения Місячника безпеки життєдіяльності учень 1-Б класу Самойленко Максим під керівництвом асистента вчителя Нечитайло Н.О. виконав малюнок на тему: "Сірничок маленький, а біда велика".

Вчитель 1-Б класу Крижановська Ю.Б. та асистент Нечитайло Н.О. провели виховний захід на тему " Сірничок маленький,а біда велика. "

Діти вивчили віршики-правила поводження з вогнем ,намалювали тематичні малюнки , переглянули короткометражний мультфільм "Обережно з вогнем ", повторили прислів'я про вогонь та із задоволенням вивчили лічилку-навчалочку про пожежу.

ЗНАЄ ХАЙ ДИТИНА КОЖНА - ЖАРТУВАТЬ З ВОГНЕМ НЕ МОЖНА! 🔥

Вчитель Артюх Ю.О. та учні 2- Б класу цікаво провели тиждень з безпеки життєдіяльності. Провели бесіду на тему : “Вогонь — друг, вогонь — ворог”. Склали пам’ятку поводження з вогнем. Переглянули соціальні ролики, проаналізували їх зміст та зробили висновки. Розмалювали тематичні малюнки.

Аплікації з безпеки життєдіяльності виконав учень 5 класу Шевченко Дмитро, під керівництвом асистента вчителя Тараскіної Т.В.

Виготовлення застерігаючого знаку "Обережно - вогонь в лісі, небезпечно!" з ученицею 6-Б класу Діжурною Кірою. Під керівництвом асистента вчителя Шеки О.В.

Виготовлення поробки по БЖД "Веселі рятувальники" з ученицею 6-Б класу Діжурною Кірою. Під керівництвом асистента вчителя Шеки О.В.

Виготовлення поробки по БЖД "Чарівний вогнегасник" з ученицею 6-Б класу Діжурною Кірою. Під керівництвом асистента вчителя Шеки О.В.

Вчитель 1-А класу Шульга Г.В. та асистент вчителя Шебеда Ю.С. провели тиждень з безпеки життєдіяльності на тему: "Пожежна безпека".

Провели бесіду "Сірники дітям не іграшка".

Дивились мультфільм "Кішкин будинок" та аналізували його зміст.

Розмальовували тематичні картинки.

Асистент Шебеда Ю.С. провела з Лісовським Дмитром сюжетну аплікацію на тему: "Небезпечний вогонь. Боротьба з ним".

Відео про шкідливі звички:

1. Вплив куріння

2. Вплив алкоголю

3. Вплив наркотиків

СІМ ПРАВИЛ

ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ


Здоровий спосіб життя: правило № 1.

Найважливіше при здоровому способі життя - це харчування. Правильне харчування! Більше фруктів і овочів, продуктів, наповнених корисними для нашого організму речовинами. Ніяких гамбургерів, коли, чіпсів. Як говорив сам древньогрецький філософ Гіппократ: «Їжа повинна бути нашим ліками, а не ліки їжею». В ідеалі, звичайно, потрібно відмовитися від шкідливої ​​їжі назавжди, але... Але як відмовитися від улюбленої їжі? Це як будь-яка шкідлива звичка, розумієш, що шкідливо, але відмовитися не можеш. Іноді можна побалувати свій шлунок, але без фанатизму.

Здоровий спосіб життя: правило № 2.

Активність, активність і ще раз активність! Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу. В умовах постійної зайнятості важко знайти час на походи в спортзал, заняття спортом...А даремно!

І все-таки, навіть якщо на спорт часу немає, то піші прогулянки на свіжому повітрі, ранкову пробіжку, зарядку вранці ніхто не відміняв. Ходіть більше пішки, гуляйте у парках та лісах, будьте рухливими.

Здоровий спосіб життя: правило № 3.

Здоровий спосіб життя жодним чином не сумісний з шкідливими звичками, такими як: паління, вживання алкоголю і тим більше наркоманія.

Здоровий спосіб життя: правило № 4.

Основа здорового способу життя - правильний розпорядок дня. Правильне харчування, фізична активність і відсутність шкідливих звичок при здоровому способі життя - це вже багато чого, але ще не все. При здоровому способі життя обов'язково повинен бути правильний розпорядок дня. Що значить правильний розпорядок дня? Це, перш за все, 8-ми годинний здоровий сон.

Здоровий спосіб життя: правило № 5.

Одне з найважливіших правил здорового способу життя - це позитивний настрій! Не зациклюйтеся на невдачах і промахах. Навіть якщо щось не виходить – не засмучуйтесь, поступово ви реалізуєте все намічене та досягнете своїх цілей, можливо на це просто потрібно буде більше часу.

Здоровий спосіб життя: правило № 6.

Здоровий спосіб життя - це так само дбайливе ставлення до себе! Себе треба любити, про себе потрібно піклуватися. Наприклад, під час занять у спортзалі, потрібно думати не про те, щоб швидше піти і рахувати хвилини, а займатися із задоволенням, з думками про те, що кожну вправу підтягує ваші м'язи.... Кожна вправа наближає Вас до ідеалу!

Здоровий спосіб життя: правило № 7.

Вести здоровий спосіб життя легше не поодинці, а в компанії. В ідеалі, звичайно, потрібно, щоб усі навколо дотримувалися такої ж життєвої позиції. Уявіть, що всі навколо ведуть здоровий спосіб життя, все в прекрасному настрої, бажають один одному тільки добра. Знайдіть собі однодумців і разом прямуйте до своєї мети – дотримуйтесь здорового способу життя.

Шановні учні! Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, це має бути способом життя! Здоровим способом життя!!!Ретельно дбайте про своє здоров’я!!!


ПРОФІЛАКТИКА ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК


НІКОТИН

Головною причиною, через яку молоді люди починають палити, вчені вважають існування цієї звички в родині й найближчо­му оточенні, коли паління розглядається як нормальне явище, що не суперечить жодним нормам поведінки, адже палять друзі, члени родини, авторитетні дорослі.

Близько 90 % курців вважають паління шкідливим для себе, і лише дві третини роб­лять спроби кинути палити. Курці, особливо молоді, не знають, що існує кілька типів на­слідків паління.

Миттєві негативні наслідки паління (про­тягом кількох хвилин після першого затягу­вання) проявляються в прискоренні серцевих скорочень, підвищенні кров'яного тиску, подразненні тканин гортані, попаданні чадно­го газу у кров, прямому й швидкому попадан­ні канцерогенів у легені, подразненні очей.

Кожен із нас прагне бути сильним, при­вабливим, мати хорошу роботу, щасливе особисте життя. А скільки мрій, що можуть збутися? Здійснюючи їх, ми постійно сти­каємося з різноманітними перешкодами, намагаємося їх здолати і рухатися вперед. Не завжди легко вдається нам досягти по­ставленої мети, але при бажанні, рано або пізно, ми здійснюємо свої наміри. Тоді чому ж способом вирішення наших проблем має бути тютюн? Чому рослина повинна бути «визначником» нашої долі? Адже кожен із нас у змозі бути хазяїном свого життя і має право на свободу — палити або не палити.

Якщо ми насправді не знаємо себе, своїх цінностей і цілей у житті, якщо ми не ус­відомлюємо існування зовнішнього тиску, що впливає на наш вибір, прийняті нами рішення можуть бути не зовсім вільними і не найкращими. Деякі молоді люди вважають, що в підлітковому віці, коли ти ще, здоровий і сильний, можна палити, а потім можна ки­нути в будь-який момент.

На жаль, це не так просто. Людині дуже важко не палити в тих умовах і в той час, коли вона звикла палити. Організм уже звик до нікотину і бажання запалити стає нестерпним. Дехто здається і знову береться за цигпрку, а дехто одержує перемогу над цією звичкою і врешті переконується, що без паління можна обійтися. Тому, щоб не мати таких проблем — краще не починати палити.

Пам’ятка для учнів, які палять

1. Протягом кількох днів аналізуйте, коли і чому виникає бажання палити.

2. Під час паління задавайте собі питання: чи приносить це заняття мені задоволення зараз?

3. Призначте день відмови від цієї шкідливої звички.

4. Переконайте себе, що паління шкідливе для вашого здоров'я.

5. Щодня зменшуйте кількість викурених цигарок.

6. Почніть займатись фізичними вправами.

7. У разі виникнення бажання закурити випийте склянку води, займіться цікавою справою тощо.

8. Пам'ятайте: якщо людина викурює в день лише 1 - 2 цигарки, вона вже скорочує своє життя на 4- 6 років.

9. Усвідомте: нікотин - отрута, яка повільно вбиває ваші таланти, молодість, працездатність!


АЛКОГОЛЬ

Алкоголь негативно впливає не тільки на того, хто зловживає цією речовиною, а й на майбутнє покоління.

Дослідження вчених показали, що у підлітків алкоголізм, як важко виліковна, серйозна хвороба, виникає і розвивається у чотири рази швидше, ніж у дорослих. Деградація особистості також відбувається набагато швидше.

Алкоголіки живуть на 15 років менше, ніж люди, які не мають звички систематичного пияцтва!

Дослідження вчених виявили, що наслідки одноразового вживання алкоголю здоровою людиною зберігаються в організмі протягом 2-х тижнів.

Концентрація алкоголю у крові більше 5% вважається смертельною для дорослої людини!

Якщо людина знаходиться під виливом алкоголю протягом тривалого часу, біохімічні процеси мозку змінюються. Організм прагне підтримати процеси функціонування нервової системи. Таким чином формується звичка , стан, у якому алкоголь вже не має того ефекту, що раніше. Тоді мозок не може працювати без підтримки і стимуляції алкоголем. І, як наслідок, у людини виникає алкогольна залежність.

Алкогольна залежність.

Говорячи про алкоголь, часто вживається термін «алкогольна залежність», це тому, що алкоголь — речовина, від зловживання якою можна потрапити у залежність. Універсаль­ною особливістю алкоголю є його здатність змінювати стан свідомості, саме тому багато людей вважають вживання алкоголю тра­диційним та необхідним елементом життя. Алкогольна поведінка формується за допомогою таких факторів: надлишок вільного часу, грошей, відповідна компанія, доступність алкоголю.

Але існує багато причин, щоб не починати вживати алкогольні напої.

Алкоголь впливає на мозок, він гальмує роботу тих мозкових центрів, які відповіда­ють за вищу діяльність людини (інтелект, совість, можливість критичної оцінки ситуа­ції, рівень культури). Тому часто трапляється так, що люди, які зібралися на дружню бесіду за чаркою, закінчують сваркою або бійкою. Внаслідок зловживання алкоголем у людини розвивається грубість, егоїзм, моральна роз­бещеність, деградація особистості.

Крім того, у людей, які багато п'ють, збільшується і починає гірше працювати печінка, виникають захворювання мозку серця, шлунка, кишкового тракту.


Пам’ятка для учнів

1. Не долучайтеся до вживання алкоголю.

2. Алкоголь не може цілком зняти нервові напруження, вивести з депресії - це тільки тимчасове запаморочення свідомості.

3. Якщо ви знаходитесь в компанії, де всі люди вважають нормою вживати алкоголь, пам'ятайте, що Ви особистість.

4. З дитячих років привчайте себе до спорту.

5. Майте силу волі відмовлятись від пропозиції товаришів щодо вживання спиртних напоїв.

6. Знайдіть собі корисні і цікаві заняття (танці, співи, музика, малювання).

7. Отримуйте задоволення від тверезого спілкування.

8. Відпочивайте під час свят, не вживаючи спиртних напоїв.

9. Заздалегідь загартовуйте і піклуйтеся про здоров'я свого організму, з дитячих років замислюйтесь над майбутнім.


Пам'ятайте: ви несете відповідальність за стан свого здоров'я, народження майбутніх дітей.

НАРКОТИЧНІ РЕЧОВИНИ

Наркоманія - це хвороба, що виникає внаслідок вживання наркотичних речовин та призводить до глибокого руйнування організму і навіть смерті. Існує два види наркоманії: моно наркоманія (вживання якогось одного наркотику) і полі наркоманія (вживання декількох видів наркотиків одночасно). Якщо наркоман не отримує наркотик тривалий час, у нього з'являється абстиненція - болісні відчуття, які не кожен витримує і може навіть померти.

Кількість злочинів, пов'язаних з наркотиками та сильнодіючими речовинами наркотичного походження за останні п'ять років збільшилась у шість разів.

Наслідки вживання наркотиків

  • Наркоманія - жахлива хвороба. Наркоманія - загроза, страждання. Отруює, знищує, страчує. Тягар для суспільства - біль для сімей.

Механізм розвитку залежності від наркотичних речовин

Залежність стає згубною, коли:

1. Обмежує можливості особистості в самореалізації.

2. Негативно впливає на стосунки між людьми.

3. Створює конфліктні ситуації між осо­бистістю і суспільством.

4. Спричиняє психічну і фізичну залежність.

Соціальна залежність:

Незмінною умовою цієї стадії є наявність гру­пи, де вживають наркотики.

Фізична залежність:

Настає після того, як організм включає нарко­тики в процес обміну речовин. Це непереборна фізична потреба. На цій стадії людина потребує лікування.

Психічна залежність:

На цій стадії змінюється поведінка людини. Во­на починає вживати наркотики з метою відчути певні емоції.

Ти вільна людина. Ти можеш обрати те, що хо­чеш. Ти маєш на це право. Але чи потрібні тобі наркотики? Невже - ти проміняєш радість здорово­го життя на прикрий кінець у світі наркотичних примар?

Поради для тих, хто ще має сумніви, спробувати наркотики чи ні

1. Найголовніше - вміти сказати: «Ні!», коли тобі пропонують спробувати наркотик, будь-хто!

2. Не бійся виглядати «білою вороною» у ком­панії - це є твоє життя, і саме тобі вирішувати свою долю!


Пам’ятка для учня

Усвідом, що ця хвороба має 4 етапи:

1. «Я не наркоман!» (перекладаємо: відмова від своєї залежності, яка для всіх, окрім пацієнта, є наявною).

2. «Я ненавиджу всіх» (перекладаємо: агресія на все навколо і на всіх навколо від розчарування у п. 1).

3. «У мене повна депресія і нудьга!..» (перекладаємо: депресія від усвідомлення розвитку свого шляху до цвинтаря).

4. «Так, я такий, але з цим треба щось робити...» (перекладаємо: усвідомлення своєї хвороби і пошук шляхів вилікування).

За будь-яких обставин необхідно відмовитись від спроби «скуштувати» наркотичні засоби. Бо навіть перші спроби можуть скінчитися звиканням до цих отруйних речовин. Ви повинні чітко собі уявити: наркоман це смертник, він обов'язково загине, якщо своєчасно не припинить вживати наркотики. І чим довший час вживають наркотики, тим складніше стає вилікування.

Не треба приховувати свою хворобу. Навколо є багато людей, які готові допомогти вам: батьки, вчителі, лікарі, старші товариші. І якщо ви потрапили до лабіринту наркозалежності, знайте, що є люди, які здатні допомогти вам знайти дорогу до виходу з нього.

Шановні учні!

Профілактика «шкідливих звичок» це в першу чергу інформація про вплив на організм людини нікотину, алкоголю, наркотичних речовин. Кожен учень повинен знати, що нікотин, алкоголь, наркотики - отрута, яка знищує людину, руйнуючи здоров'я, послаблюючи волю, позбавляючи людину життєвих і моральних цінностей.

Отже, ви дізналися про шкоду, якої зазнають організм і психіка від вживання тютюну, алкоголю та наркотиків. Подумайте про те, що чекає вас в майбутньому, якщо ви будете палити, вживати спиртне або наркотичні речовини. Треба ставитись з повагою до свого організму та поважати здоров'я оточуючих, тому що шкідливі звички однієї людини негативно впливають на організм іншої. Пам'ятайте: здоров'я, справжня радість життя і щастя не сумісні з тютюном, наркотиками і спиртними напоями. Живіть здоровим життям! Дайте змогу вашим дітям і онукам народитись здоровими і щасливими!

«Здоров’я є найвищим багатством людини» (Гіппократ)