ПРОЕКТИ МИСТЕЦЬКОГО НАПРАВЛЕННЯ (2019-2020)

Вже другий рік поспіль наша школа активно співпрацює зі Святошинською гімназією міста Києва. Об’єднала нас спільна робота над проектами. 2019-2020 навчальний рік був досить плідним, адже наші учні взяли участь у двох проектах : «Lettering – it is fun” , “Art-Autographs”.

Свій вклад у перший проект зробили учні 7-11 класів. Ми досліджували різну писемність, її культурне та історичне значення для країни, історії виникнення, написання, малювання, розробляли листівки з різних матеріалів і ділилися своїми досягненнями з іншими учасниками цього проекту. Приємно, що ми дізналися не тільки про українську писемність, а й писемність інших країн : Болгарії, Туреччини, Молдови.

Вивчали стародавні оригінали з інших країн і їх значення для культури і історії цих країн. Ми обмінялися знаннями, а ще відпрацювали навик написання різних шрифтів, що є досить цінним на сьогоднішній день. Розвивали навичку спілкування іноземними мовами.

В рамках проекту познайомилися також з іншим письмом, наприклад китайським, японським, хінді, арабським.

Один із пам’ятних моментів , коли ми разом із учнями старших класів приготували печиво у вигляді букв і пригостили ним учнів з початкових класів.

Також плідним був і наступний проект «Art-Autographs”.

Арт-проект про сучасне мистецтво різних країн. Були задіяні учні 10-17 років. Протягом навчального року ми вивали матеріальну культуру і мистецтво, створювали роботи на основі особистих уподобань за творчістю художників, зразків матеріальної культури і художньої спадщини, досліджували життя та творчість художників різних країн. Туреччина, Румунія, Україна – команди, з якими ми робили нові відкриття у чарівній країні Мистецтва.

Ми відчули себе у ролі сучасних художників. Спробували себе у різних техніках і художніх напрямках.

У процесі роботи відбувалося формування шанобливого ставлення до оволодіння різними культурами світу, толерантності до інших народів і їх культур, встановлення партнерства та творчої співпраці між європейськими школами і учнями.

Автор статті: вчитель мистецтва Рябець Тетяна Олександрівна

скачати статтю одним файлом